Zaczynamy / Let's START

Zawsze marzyłam o wielkim domu z olbrzymią kuchnią, w której bym mogła coś pichcić, piec czy poprostu pić kawę. Jak do tej pory nie udało mi się spełnić tego marzenia.. ;)
Mieszkam w maleńkim, wynajmowanym pokoju 3x3m - czy jak to fachowo nazywają "kawalerce", gdzie na kilku metrach kwadratowych jest całe moje królestwo.
Sypialnia, salon i kuchnia.
Choć ciężko nazwać kuchnią dosłownie 1,5 metra ściany, gdzie znajduje się zlew kuchenny, niewielka lodówka - która służy mi za mini blat i kuchenka z piekarnikiem.
Niestety szczyt moich marzeń to nie jest.. ale nie ma co narzekać, bo głodna nie chodzę, gotować jest gdzie.. a ja lubie sobie dobrze zjeść.

***
I always dreamed about big house with huge kitchen, where I could cook and made something good, or just drink a coffee, So far I didn't make this. .. but I have a dream...
I live in a small room - as they called here: "one bedroom apartment", where is all my kingdom.
My bedroom, my sitting room and my kitchen. 
And it's really hardly call the KITCHEN - literally 1.5 meters wall where there is a kitchen sink, small fridge - which serves me as mini countertop and oven with hob. 
Unfortunately it is not my dream.. but I can't complain, because I am not hungry and I have a place to cooking.. I also like to good eat.


Chciałabym tu dzielić się z Wami moimi przepisami, a czasami przepisami które trochę pozmieniam, moimi uwagami na temat gotowania czy poprostu kuchennymi inspiracjami..
Mam nadzieję, że uda mi się zachęcić Was do przygotowania co po niektórych smakowitości jakie tutaj przygotuje.


***
I would like to share with you my recipes, and sometimes my comments on cooking or simply kitchen inspirations.
I hope I can encourage you to prepare some of the deliciousness that I will prepare here.


http://colorpalettes.net

Serdecznie pozdrawiam
Magda

***
Best Regards
Magda 


Comments